Anatomia unui Brand

DESCRIERE:
Ne vom întâlni să disecăm, unul câte unul, brandurile, alături de Art Director-ul Alex Nimurad.
Alex a lucrat cu branduri precum Orange, HBO, Telekom, Parliament, Samsung, Absolut, Kaufland și multe altele, deci ești pe mâini bune.
O să începem prin a ajunge în nucleul fiecăruia și a descoperi firul roșu care le unește pe toate în același organism. Apoi vom despica firul în patru și vom încerca să decriptăm ce înseamnă fiecare semn și simbol, literă și imagine și cum se împletesc ele și se compun într-un microunivers echilibrat.
Până spre sfârșitul primului modul teoretic, vom fi aflat cum se ilustrează mitologia de brand, cum se împachetează un produs în branding sau ce rol au formele, cuvintele, icon-urile și cum formează ele relieful unui produs.
După ce vom putea spune care este coloana vertebrală și ADN-ul unui brand, vom încerca un experiment, vom rezolva o temă, pe un brief. Însă, pentru că munca de documentare și de creație e un lucru atât de intim, ne vom lua o săptămână de lucru între cele două module.
În modului doi, rezolvările temelor vor fi discutate one-on-one și vom încerca să contribuim constructiv, într=un ping-pong de energie pozitivă. Încurajăm participarea tuturor la discuții.
DESFĂȘURARE:
MODUL 1. – TEORIA
- ziua 1 – 25 Martie – Modul teoretic, Partea I 12:00-14:00; 14:30-16:00
- ziua 2 – 26 Martie – Modul teoretic, Partea II 12:00-14:00; 14:30-16:00
MODUL 2. – PRACTICA
- ziua 3 – 1 Aprilie – Grupa I – discuții libere/feedback pe tema dată 12:00 – 18:00
- ziua 4 – 2 Aprilie – Grupa II – discuții libere/feedback pe tema dată 12:00 – 18:00
Participantul Numărul II și Numărul XXII vor primi intrarea gratuită.
Detaliile cursului
- Resurse 0
- Chestionare 0
- Durată 20 hours
- Nivel Toate
- Locație The Institute
- Înscriși 8
- Evaluare Da